İzmir Büyükşehir Belediyesi CV Bankası'nı kullanmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Kayıt Olma: www.izmir.bel.tr internet sitesine gidilir. Ana sayfada bulunan "CV Bankası" linkinden uygulamaya giriş yapılır. TC Kimlik, Ad, Soyad ve Cep Telefonu bilgileri doldurulur. "Gizlilik Koşullarını Kabul Ediyorum" seçeneği işaretlenir. Aydınlatma Metni ve Onaylama Metni okunup gerekli buton tıklanarak devam edilir. KVKK metnini kabul ettikten sonra girmiş olduğunuz cep telefonu numarasına bir doğrulama kodu gelir. Doğrulama kodu ilgili ekrana girilerek onaylanır. 2. Özgeçmiş Oluşturma: Bu ekranda kişisel bilgiler, sağlık bilgileri, öğrenim bilgileri, yabancı dil bilgileri, bilgisayar bilgileri, iş tecrübesi ve çalışmak istenen pozisyon bilgileri doldurulur. 3. Başvuru Tamamlama: "Ön İzleme" butonuna basıldığında girilen bilgiler sadece başvuru sahibini bilgilendirme amacıyla ekranda gösterilir. "Kaydet" butonuna basıldığında başvuru tamamlanır. Tamamlanan başvurular İzmir Büyükşehir Belediyesi CV Bankası havuzuna düşer. İhtiyaç halinde uygun görülen pozisyonlar için başvuru sahiplerine bu havuzdan ulaşılır. Başvurunuzu tamamladığınızda size gönderilen SMS içerisindeki "Takip Kodu" ve TC Kimlik numaranız ile izmir.bel.tr’de bulunan "Kurumsal/ İnsan Kaynakları/ Başvuru Sorgulama" menüsünden başvurunuzun durumunu sorgulayabilir veya başvuru bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz. Ayrıca, 0232 293 12 00 numaralı santral hattı veya him@izmir.bel.tr e-posta adresi üzerinden de CV Bankası ile iletişime geçilebilir.