• Buradasın

    İzmir Büyükşehir Belediyesi CV Bankası nasıl güncellenir?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    İzmir Büyükşehir Belediyesi CV Bankası'ndaki başvurunuzu güncellemek için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:
    1. CV Bankası sayfasına giriş yapın: İzmir Büyükşehir Belediyesi'nin resmi web sitesinde CV Bankası sayfasına tıklayın 13.
    2. Gerekli bilgileri doldurun: Kimlik numarası, isim, soy isim, doğum tarihi ve cep telefonu bilgilerinizi ilgili alanlara yazın 3.
    3. Gizlilik koşullarını kabul edin: "Gizlilik Koşullarını Kabul Ediyorum" kutucuğunu işaretleyin 3.
    4. Gönder butonuna tıklayın: Bilgilerinizi tamamladıktan sonra "Gönder" butonuna basın 3.
    5. Onay kodunu girin: Cep telefonunuza gönderilen onay kodunu ilgili bölüme yazıp "Onayla" butonuna tıklayın 3.
    Bu adımları takip ederek özgeçmişinize dair güncellemeleri yapabilirsiniz 3.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    İzmir Büyükşehir Belediyesi CV Bank nedir?

    İzmir Büyükşehir Belediyesi CV Bank, iş arayan vatandaşların özgeçmişlerini kaydedebildikleri ve işverenlerin bu verilere ulaşarak uygun adaylar ile iletişime geçebildiği bir platformdur. Bu sistem, işgücü piyasasında daha etkin bir iletişim sağlamak ve iş arayanların yetenek ve deneyimlerini en iyi şekilde sergilemelerine olanak tanımak amacıyla tasarlanmıştır. CV Bank'a, İzmir Büyükşehir Belediyesi'nin web sitesi www.izmir.bel.tr üzerinden başvuru yapılabilir.

    İzmir CV Bank'a kimler başvurabilir?

    İzmir CV Bank'a, iş arayan tüm yurttaşlar başvurabilir. İzmir CV Bank'a başvuru yapılabilecek bazı kanallar şunlardır: Gaziemir Belediyesi Ana Hizmet Binası ile Sarnıç Hizmet Binası’ndaki birim; belediyenin mobil uygulaması; e-belediye. Ayrıca, vatandaşlar Ios ve Android işletim sistemine sahip tabletleri ve cep telefonları aracılığıyla da başvuru yapabilir.

    CV Bank nasıl kullanılır?

    CV Bank'ı kullanmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. İzmir Büyükşehir Belediyesi CV Bankası: www.izmir.bel.tr internet sitesine girilir. Ana sayfada bulunan "CV BANKASI" linkinden uygulamaya giriş yapılır. TC Kimlik, Ad, Soyad ve Cep Telefonu bilgileri doldurulur. "Gizlilik Koşullarını Kabul Ediyorum" seçeneği işaretlenir. KVKK metni kabul edildikten sonra doğrulama kodu beklenir. Doğrulama kodu girildikten sonra öz geçmiş bilgileri oluşturulabilir. 2. Gaziemir Belediyesi CV Bank: Gaziemir Belediyesi Ana Hizmet Binası veya Sarnıç Hizmet Binası'ndaki CV Bank birimi ziyaret edilebilir. Mobil uygulama veya e-belediye üzerinden çevrim içi kayıt oluşturulabilir. Vatandaşlar, e-belediye ve mobil uygulamayı kullanarak yeni özgeçmiş kaydı oluşturabilir veya mevcut özgeçmişini güncelleyebilir. Cv Banko sistemi ise video mülakat ile iş başvurusu yapma imkanı sunar.

    İzmir CV Bank güncelleme ne zaman yapılır?

    İzmir CV Bank'ta güncelleme işlemi, daha önce yapılan kayıtların ardından istenilen zaman gerçekleştirilebilir. Daha önce İzmir Büyükşehir Belediyesi CV Bankası'na kayıt yaptıranlar, başvurularını aşağıdaki linki kullanarak güncelleyebilirler: https://www.izmir.bel.tr/tr/InsanKaynaklariFormGuncelle/260/67a565d5-48f9-410b-83c3-10c11eaf9d40 Ayrıca, CV Bankası'ndaki bilgilerin güncellenememesi durumunda, İzmir Büyükşehir Belediyesi'nin ilgili birimlerine başvurarak destek alınabilir.

    İzmir CV Bank'a kimler başvurabilir?

    İzmir CV Bank'a, iş arayan tüm yurttaşlar başvurabilir. İzmir CV Bank'a başvuru yapılabilecek bazı kanallar şunlardır: Gaziemir Belediyesi Ana Hizmet Binası ile Sarnıç Hizmet Binası’ndaki birim; belediyenin mobil uygulaması; e-belediye. Ayrıca, vatandaşlar Ios ve Android işletim sistemine sahip tabletleri ve cep telefonları aracılığıyla da başvuru yapabilir.