Buradasın
İspanyolca bilen call center nasıl olunur?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İspanyolca bilen bir call center çalışanı olmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Eğitim: En az lise mezunu olmak gereklidir 3.
- Dil Bilgisi: İleri seviyede veya ana dil seviyesinde İspanyolca dil bilgisine hakim olunmalıdır 23.
- Deneyim: Tercihen çağrı merkezi deneyimi olmalıdır 23.
- Beceriler: MS Office programlarını kullanabilme, hızlı düşünme, problem çözme, iletişime açık olma ve takım çalışmasına yatkınlık gibi becerilere sahip olunmalıdır 3.
- Başvuru: İspanyolca bilen çağrı merkezi müşteri temsilcisi arayan firmalara başvuru yapılabilir 23.
İspanyolca bilen çağrı merkezi müşteri temsilcisi arayan bazı firmalar şunlardır:
Ayrıca, ziprecruiter.com sitesinde de İspanyolca bilen call center çalışanı arayan firmalar bulunmaktadır 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: