Buradasın
İşkur'a başvurdum ama gözükmüyor ne yapmalıyım?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İşkur başvurunuzun görünmemesi durumunda aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:
- Sistem yoğunluğunu bekleyin: Başvuruların hemen görünmemesi mümkündür; bir süre bekleyip tekrar kontrol edin 3.
- Bilgileri kontrol edin: Kimlik numarası veya işten ayrılma tarihi gibi bilgilerin doğru girildiğinden emin olun 3.
- Düzeltme yapın: Hata varsa, e-Devlet veya İşkur hesabınıza giriş yaparak bilgileri düzeltin ya da İşkur şubesine giderek yardım alın 3.
- Başvurunun onaylanmadığını kontrol edin: Başvurunun değerlendirme aşamasında olup olmadığını kontrol edin, "beklemede" veya "inceleniyor" olarak görünebilir 3.
- İşverenle iletişime geçin: Çıkış kodunuzun doğru olup olmadığını teyit edin ve hata varsa düzeltilmesini talep edin 3.
- Teknik destek alın: Sorun devam ederse, İşkur'un teknik destek hattı olan 170 numaralı telefonu arayın veya en yakın İşkur şubesine gidin 34.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: