Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Hoş geldiniz imajı, bir kişinin bir yere veya topluluğa yeni katıldığı zaman karşılaştığı ilk izlenimdir 1. Bu imaj, markanın veya organizasyonun profesyonellik, ilgi ve özenle ilgilendiğini gösterir 1.
Hoş geldiniz imajı şu şekillerde oluşturulabilir:
- E-postalar: Yeni müşterilere veya üyelere gönderilen hoş geldiniz e-postaları, onları bilgilendirme ve markayla bağ kurma amacı taşır 12.
- Kitler: Yeni çalışanlara gönderilen hoş geldiniz kitleri, şirketin kültürünü yansıtan kişiselleştirilmiş hediyeler içerir ve çalışanın kendini değerli hissetmesini sağlar 2.
- Sosyal medya paylaşımları: Çalışanların, aldıkları hoş geldiniz kitlerini sosyal medyada paylaşmaları, şirketin profesyonelliğini ve insan odaklı yaklaşımını vurgular 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: