• Buradasın

    Hepsiburada sipariş iptali nasıl yapılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Hepsiburada'da sipariş iptali yapmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
    1. Hesabınıza giriş yapın 4.
    2. Siparişlerim sayfasına gidin 4.
    3. İptal etmek istediğiniz siparişi bulun 4.
    4. Detaylar seçeneğine tıklayın 4.
    5. Sağ üst köşedeki "İptal Et" butonuna tıklayın 4.
    6. İptal nedenini seçin ve "Devam Et" butonuna tıklayın 4.
    7. İşlemi onaylamak için tekrar "İptal Et" butonuna tıklayın 4.
    Sipariş, kargoya verilmeden önce iptal edilebilir 45. Kargoya verilmiş ürünlerin iptali için ise alıcının ürünü teslim alması ve iade talebi oluşturması gerekmektedir 5.
    Hepsiburada'nın çağrı merkezi numarası 0850 252 40 00'dır 5. Müşteri hizmetlerine ulaşılamaması durumunda, iletişim formu üzerinden başvuru yapılabilir 5.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Hepsiburada iade edilmeyen ürün ne olur?

    Hepsiburada'da iade edilmeyen ürünler, satıcıya geri gönderilir ve tüketici, ürünü teslim almış sayılır.

    Sipariş iptalinde para iadesi olmazsa ne olur?

    Sipariş iptalinde para iadesi yapılmazsa, tüketici tüketici hakem heyetine başvurarak hakkını arayabilir. Ayrıca, satıcıya doğrudan iletişime geçerek sorunu çözmeye çalışmak da mümkündür.

    Satıcı hangi durumlarda siparişi iptal edebilir?

    Satıcı, aşağıdaki durumlarda siparişi iptal edebilir: Mücbir sebepler: Satıcının öngöremeyeceği mücbir sebepler oluşursa ve ürün süresinde teslim edilemezse, durum alıcıya bildirilir. Ürün satılamaz hale gelirse: Satın alınan ürünün satılmasının imkansızlaşması durumunda, satıcı bu durumu öğrendiğinden itibaren 3 gün içinde yazılı olarak alıcıya bildirmek zorundadır. Yetkisiz kullanım: Ürün teslim edildikten sonra, alıcının ödeme yaptığı kredi kartının yetkisiz kişiler tarafından haksız olarak kullanıldığı tespit edilirse, alıcı ürünü 3 gün içinde satıcıya iade etmek zorundadır. Ayrıca, Amazon gibi platformlarda, alıcı tarafından başlatılan sipariş iptal talepleri de satıcı tarafından onaylanabilir.

    Sipariş iptali kaç gün içinde yapılmalı?

    Siparişin iptal edilmesi için belirlenen süre, ürünün teslim alınmasından itibaren 14 gündür. Bu süre içinde, alıcı herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeden sözleşmeden cayma hakkını kullanabilir. Ancak, ürün kargolandıktan sonra iptal işlemi yapılamaz, sadece iade talep edilebilir.

    Sipariş iade kuponu nasıl kullanılır?

    Sipariş iade kuponu kullanımı ürüne göre değişiklik gösterebilir. İşte bazı popüler e-ticaret sitelerinde kupon kullanma adımları: 1. FLO: FLO'dan aldığınız ürünleri iade etmek için "Hesabım" menüsünden "Siparişlerim" sayfasına girip "Kolay İade" butonuna tıklayarak iade sürecini başlatmanız gerekmektedir. 2. Çiçeksepeti: Ürün iadesi için "Siparişlerim" sayfasından iade etmek istediğiniz siparişin yanındaki "Siparişi İptal Et" butonuna tıklayıp iade nedenini seçerek talebinizi iletebilirsiniz. 3. Hepsiburada: İade sürecini başlatmak için "Siparişlerime git" sayfasına gidip iade talebi oluşturmanız gerekmektedir.