Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Görev paylaşımı yapmak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
- Yeteneklerin Belirlenmesi: Her bireyin güçlü yönleri, becerileri ve uzmanlık alanları göz önünde bulundurularak görevler atanmalıdır 14.
- İletişim: Görevlerin nasıl bölüştürüleceği ve sorumlulukların ne olduğu konusunda açık ve sürekli iletişim sağlanmalıdır 14.
- Esneklik: Görevler, değişen koşullara göre yeniden düzenlenebilmelidir 1.
- Motivasyon: Her bireyin kendisine verilen görevin önemini ve katkısını anlaması sağlanmalıdır 1.
Ayrıca, Microsoft Outlook gibi araçlarda ek görev klasörleri oluşturup bunları paylaşarak da görev dağıtımı yapılabilir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: