Buradasın
Etkili e-mail nasıl yazılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Etkili bir e-mail yazmak için aşağıdaki adımları izlemek önemlidir:
- Kurumsal bir e-posta adresi kullanın: E-mail adresinizin profesyonel ve şirketinize ait olması, sizi daha etkili bir şekilde temsil eder 1.
- Başlığı ilgi çekici yapın: E-mailinizin konusu, karşı tarafın ilgisini çekecek şekilde düzenlenmelidir 13.
- Hitap ve giriş cümlesi ekleyin: Resmi bir e-mail yazıyorsanız "Sayın" kelimesini kullanmak ciddiyet yaratır 3. Eğer kişiyi isim olarak bilmiyorsanız "Sayın Yetkili" gibi bir hitap kullanmalısınız 3.
- Kısa ve öz olun: E-mailinizi edebiyat parçası gibi değil, hemen konuya girecek şekilde yazın 2.
- Yazım ve dilbilgisi kurallarına dikkat edin: "De", "da", "mi" gibi ekleri ayrı yazın ve noktadan sonra bir boşluk bırakarak devam edin 2.
- Ekleri mail metninde açıklayın: Eklediğiniz dosyaların isimlerini açıklayıcı bir şekilde verin ve mailde bu dosyaların içeriğini belirtin 3.
- Eylem çağrısı ekleyin: E-mailinizin sonunda, okuyucuları harekete geçirecek bir çağrı yapın 1.
- İmza kullanın: E-mailinizin sonunda, kurumsal kimliğinizi yansıtan bir imza ekleyin 12.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: