Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İşte bazı komik çağrı merkezi diyalogları:
- "Windows" değil, "Internet Explorer"" 13. Müşteri temsilcisi, Windows yerine Internet Explorer kullanan bir müşteriye teknik terimlerle konuşunca, müşteri "Afedersiniz, Internet Explorer’dı" diyor.
- "Başlat tuşuna basar mısınız?" 13. Müşteri, yazıcısının çalışmadığını söyleyip temsilciden teknik yardım istiyor, temsilci ise "Anladım. ‘Başlat’ tuşuna basar mısınız?" diye soruyor. Müşteri, "Bak dostum. Ben Bill Gates değilim. Bana öyle teknik konuşma!" diye karşılık veriyor.
- "Siyah ekran çıktı, f7 tuşuna basın" 13. Müşteri, siyah ekran çıktığını söyleyip temsilciden yardım istiyor, temsilci ise "Kullanıcı adınızı yazın. Yazdım. Parolanızı da. tamam. Garip karekterler akmaya başladığında klavyeden f7 ye basın" diyor. Müşteri, "Elimle mi?" diye sorunca temsilci, "Valla siz bilirsiniz" diyor.
- "Arkadaşım ben telefona kontör yüklüyorum" 24. Müşteri, telefonuna kontör yüklediğini ve sabah kalktığında kontörlerinin kaybolduğunu söylüyor, temsilci ise "Şimdi 'mouse'u ekranın sağ alt köşesinde bulunan saat ikonunun yanındaki bilgisayar resmine çift tıklayınız" diyor. Müşteri, "Saatin yanında benim herifin resmi var, bilgisayar resmi yok" diye cevap veriyor.
- "Ben Nuri. Ya boşver unuttum ben neden aradığımı" 3. Müşteri, adını söyleyip neden aradığını unuttuğunu ve sonra tekrar arayacağını söylüyor.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: