Buradasın
Çağrı merkezi yanlış anlaşılan konuşma örnekleri nelerdir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Çağrı merkezlerinde yanlış anlaşılan konuşma örneklerine iki örnek verilebilir:
- Hayrulisa ile olan diyalog 1. Hayrulisa, adının tek kelime olduğunu ve "Hayrulisa" şeklinde birleşik yazıldığını belirtir, ancak çağrı merkezi çalışanı bu ismi "Hayrul ve İsa"nın birleşimi olarak anlar 1.
- Müşteri ve çağrı merkezi çalışanı arasındaki klavye sorunu 3. Müşteri, klavyesinin çalışmadığını ve bilgisayara bağlı olup olmadığını kontrol etmesini ister. Çağrı merkezi çalışanı, müşterinin klavyeyi eline alıp 10 adım geri gitmesini önerir 3.
Çağrı merkezlerinde yanlış anlamaları önlemek için çalışanların iyi eğitilmesi ve müşteri sorularının doğru bir şekilde anlaşılması önemlidir 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: