Buradasın
Çağrı merkezi yanlış anlaşılan konuşma örnekleri nelerdir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Çağrı merkezi yanlış anlaşılan konuşma örnekleri şunlardır:
- Numara Gösterme Hatası: Müşteriye "08" veya 444'lü numara gösterilmesi, aramanın önemsenmemesine neden olabilir 1.
- Anons Süresi: Arama tarifelerine göre ayarlanmamış anons süresi, her ulaşılan müşterinin daha fazla ücret ödemesine yol açabilir 1.
- Yasak Kelimeler: Müşteri temsilcisinin kullandığı bazı ifadeler, müşterinin hizmeti düşük kalitede algılamasına sebep olabilir (örneğin, "bilmiyorum" veya "bunu yapamıyoruz" gibi) 4.
- Empati Eksikliği: Müşterinin sorununu anlamayan veya empati kurmayan bir konuşma tarzı, müşteri memnuniyetini olumsuz etkiler 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: