Buradasın
Düzenli ve sistemli çalışma nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Düzenli ve sistemli çalışma, bireylerin hedeflerine ulaşmak, başarılı olmak ve zamanlarını verimli kullanmak adına planlı, organize ve disiplinli bir şekilde çalıştıkları bir öğrenme ve çalışma yaklaşımıdır 13.
Düzenli ve sistemli çalışmanın unsurları:
- Plan yapma 3. Çalışma sürecini bölümlere ayırıp bir çalışma planı oluşturmak 3.
- Hedef belirleme 3. Hem günlük hem de uzun vadeli olarak net ve ölçülebilir hedefler koymak 3.
- Zaman yönetimi 3. Öncelikleri belirleyerek her konuya uygun bir zaman ayırmak 3.
- Disiplinli olma 3. Çalışma planına bağlı kalmak ve ertelemelerden kaçınmak 3.
- Odaklanma 3. Dikkat dağıtıcı unsurlardan uzak durarak tamamıyla çalışmaya yoğunlaşmak 3.
- Geri bildirim ve değerlendirme 3. Sürekli olarak kendi çalışmalarını değerlendirmek ve eksik görülen yerlerde planı revize etmek 3.
- Sağlık ve dinlenme 3. Düzenli çalışmanın yanında yeterince uyumak, sağlıklı beslenmek ve dinlenmek de önemlidir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: