Buradasın
BİM'de şikayet nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
BİM'de şikayet yapmak için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- Müşteri Hizmetleri Telefon Numarası: BİM müşteri hizmetlerine 0850 254 4444 numaralı telefondan ulaşabilirsiniz 12.
- İnternet Sitesi: BİM'in resmi web sitesinde yer alan "İletişim" bölümünden "Müşteri Hizmetleri Formu"nu doldurarak şikayetinizi iletebilirsiniz 1.
- E-posta: Aynı bölümden e-posta göndererek de şikayetinizi iletebilirsiniz 1.
- Sosyal Medya: BİM, Facebook, Twitter ve Instagram gibi sosyal medya platformlarında da aktiftir; bu platformlar üzerinden de mesaj göndererek şikayetinizi iletebilirsiniz 1.
- Mağaza: En yakın BİM mağazasına giderek, mağaza personelinden yardım alabilir veya şikayetlerinizi iletebilirsiniz 1.
Ayrıca, Ticaret Bakanlığı'nın ALO 175 Tüketici Hattı'nı arayarak da BİM ile ilgili şikayetlerinizi iletebilirsiniz 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: