Buradasın
Almanca müşteri temsilcisi olmak için ne gerekli?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Almanca müşteri temsilcisi olmak için aşağıdaki niteliklere sahip olmak gereklidir:
- İleri seviyede Almanca bilgisi: C1 seviyesi veya üzeri dil yeterliliği 23.
- İletişim becerileri: Akıcı ve düzgün bir diksiyona sahip olmak, empati yeteneği ve sabır 34.
- Teknolojik cihaz kullanımı: Ofis programlarına ve çağrı merkezi yazılımlarına hakim olmak 13.
- Takım çalışması: Takım çalışmasına yatkın olmak ve ikna kabiliyeti yüksek olmak 1.
- Eğitim: Çağrı merkezi eğitimi alarak çözüm odaklı olma ve sorun çözme yeteneklerini geliştirmek 3.
Ayrıca, İstanbul'da ikamet etmek ve lise mezunu olmak gibi genel iş başvurusu şartları da bulunmaktadır 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: