Buradasın
Yapı Kredi'ye şikayet edince ne olur?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Yapı Kredi'ye şikayet ettiğinizde, banka şikayetinizi değerlendirerek gerekli iyileştirmeleri yapmayı taahhüt eder 3.
Şikayetinizi iletebileceğiniz bazı kanallar şunlardır:
- İletişim formu: Yapı Kredi'nin resmi web sitesinde yer alan iletişim formunu doldurarak şikayetinizi iletebilirsiniz 13.
- Müşteri hizmetleri: 444 0 444 veya 0 850 222 0 444 numaralı hatları arayarak müşteri iletişim merkezine şikayetinizi bildirebilirsiniz 3.
- Whatsapp hattı: 0 850 222 0 444 numaralı hattı telefonunuza kaydedip Whatsapp üzerinden de şikayetlerinizi bankaya ulaştırabilirsiniz 3.
- Sikayetvar.com: Bu platform üzerinden de Yapı Kredi'ye şikayetlerinizi iletebilirsiniz 3.
Ayrıca, şikayetinizin kısmen veya tamamen giderilememesi durumunda, Türkiye Sermaye Piyasaları Birliği Müşteri Uyuşmazlıkları Hakem Heyeti'ne başvurma hakkınız da vardır 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: