• Buradasın

    Vendor management ne iş yapar?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Vendor manager (satıcı/tedarikçi yöneticisi), bir organizasyon ile tedarikçileri arasındaki ilişkileri yöneten kişidir 123.
    Vendor manager'ın bazı görevleri:
    • Sözleşme takibi 12. Satıcı sözleşmelerinin tüm detaylarını inceler, ilk müzakereleri yapar ve sözleşme yükümlülüklerinin yerine getirilmesini sağlar 12.
    • Performans değerlendirmesi 123. Satıcıların performanslarını izler, kalite, teslimat süresi ve maliyet etkinliği gibi faktörleri değerlendirir 123.
    • İlişki yönetimi 123. Yeni satıcılar bulur, mevcut satıcılarla ilişkileri geliştirir ve sürdürür 123.
    • Stratejik iyileştirme 2. Satıcılardan ve iç departmanlardan geri bildirim alarak stratejileri geliştirir, gerektiğinde satıcıları değiştirir 2.
    • Çatışma çözümü 2. Anlaşmazlıkları ve sorunları çözer 2.
    Vendor management, maliyetlerin kontrol edilmesi, hizmet kalitesinin artırılması ve risklerinin azaltılması yoluyla organizasyona değer katmayı hedefler 45.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Management ne anlama gelir?

    Management kelimesi Türkçede "yönetim", "idare" ve "yöneticilik" anlamlarına gelir. Ayrıca, "yönetim" şu anlamlara da gelebilir: İşletme veya kamu kuruluşlarının yönetimi. Kaynakların, örneğin para, malzeme ve tesislerin, etkin bir şekilde kullanılması. Planlama, organizasyon, yönlendirme, koordinasyon ve kontrol süreçleri. Bir işletmenin günlük işleyişinden sorumlu kişiler.

    Vendor ne demek?

    Vendor kelimesi, Türkçede "satıcı", "tedarikçi" veya "sağlayıcı" anlamlarına gelir. Özellikle bilgi teknolojileri sektöründe, bir ürün veya hizmet sağlayıcısını ifade etmek için kullanılır. Ayrıca, telefon sistemlerinde vendor, sistemsel ayarlar ve codec dosyalarının bulunduğu bölüm olarak bilinir.