Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Vendor manager (satıcı yöneticisi), bir şirket ile tedarikçileri arasındaki ilişkileri yöneten kişidir 13. Bu kişinin temel görevleri şunlardır:
- Sözleşme Yönetimi: Satıcı sözleşmelerinin müzakeresi, takibi ve uygulanması 13.
- Performans Ölçümü: Satıcıların performanslarının izlenmesi, kalite, teslimat süresi ve maliyet etkinliği gibi faktörlerin değerlendirilmesi 12.
- İlişki Yönetimi: Potansiyel tedarikçilerin bulunması, değerlendirilmesi ve geniş bir tedarikçi ağının sürdürülmesi 13.
- Stratejik İyileştirme: Satıcılarla ve ilgili departmanlarla geri bildirim alarak stratejilerin geliştirilmesi ve uygulanması 1.
- Çatışma Çözümü: Anlaşmazlıkların ve çatışmaların adil bir şekilde çözülmesi 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: