Buradasın
Vakıfbank itiraz dilekçesi nasıl gönderilir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Vakıfbank'a itiraz dilekçesi göndermek için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- Vakıfbank Web Sitesi: Vakıfbank'ın resmi web sitesi üzerinden "İstek, Öneri ve Şikayetleriniz" bölümüne giriş yaparak online şikayet formu doldurulabilir 1.
- Sosyal Medya: Vakıfbank'ın Facebook ve Twitter hesapları üzerinden doğrudan mesaj yoluyla şikayet iletilebilir 1.
- Müşteri Hizmetleri: 0850 222 0 724 numaralı Vakıfbank müşteri hizmetleri aranarak itiraz bildirilebilir 13.
- Tüketici Hakem Heyeti: Vakıfbank'tan olumlu sonuç alınamazsa, kesintilerin yer aldığı hesap ekstresi ve dekontlarla birlikte ilgili il veya ilçedeki Tüketici Hakem Heyeti'ne şahsen başvuru yapılabilir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: