Buradasın
Üretilen bir ürünün pazarlanması ve satışa dönüştürülmesi sürecine ne denir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Ürün pazarlaması, bir ürünün hedef kitleye tanıtılması ve satışa dönüştürülmesi amacıyla yapılan tüm faaliyetleri kapsar 15. Bu sürecin temel amaçları arasında ürünü hedef kitleye ulaştırmak, tanıtım stratejileri oluşturmak, ürün bilinirliğini artırmak ve çalışmaları satışa dönüştürmek yer alır 15.
Ürün pazarlaması, spesifik olarak bir metayı hedef alır ve aksiyon odaklıdır 15. Bu çalışmalarda temel amaç, iletişim stratejilerinin tek bir ürüne adapte edilmesidir 5.
Ürün pazarlaması süreci genellikle şu aşamalardan oluşur:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: