Buradasın
Trenyol fatura kesmiyor ne yapmalıyım?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Trendyol'dan alınan ürünlerin faturasını talep etmek için şu adımlar izlenebilir:
- Trendyol Asistan'a "faturam yok" yazarak ilgili ürün seçilir 3. Eğer satıcı, faturayı Trendyol'a iletmişse, Trendyol mail ile faturayı gönderir 3.
- Müşteri hizmetlerine bağlanarak fatura talebi iletilir ve beklenilir 34.
- Eğer fatura sistemde kayıtlı değilse, satıcıdan fatura talebi iletilir 4.
Eğer bu yöntemlerle fatura alınamazsa, Gelir İdaresi Başkanlığı'na şikayet edilebilir 3.
Ayrıca, kurumsal fatura talebi için Trendyol'un "Hesabım" > "Hesap Ayarlarım" > "Adres Bilgilerim" bölümünden fatura türünü "Kurumsal" olarak seçmek ve gerekli bilgileri doldurmak gerekmektedir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: