• Buradasın

    TKYs'de maaş işlemleri nasıl yapılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    TKYs'de (Taşınır Kayıt ve Yönetim Sistemi) maaş işlemleri yapılmaz. TKYs, taşınır malların kayıt, yönetim ve denetim işlemlerini gerçekleştirmek için kullanılan bir sistemdir ve maaş işlemleri bu sistemin kapsamı dışında kalır. Maaş işlemleri genellikle muhasebe ve insan kaynakları birimleri tarafından yönetilir.
    TKYS'de yapılan işlemler arasında taşınır giriş-çıkış işlemleri, devir alma ve verme işlemleri, kayıttan düşme işlemleri ve sayım işlemleri gibi taşınır mallarla ilgili işlemler yer alır 134.
    Maaş işlemleri için ilgili muhasebe veya insan kaynakları birimleriyle iletişime geçilmesi önerilir.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    TKYS'de muhasebe farkı nedir?

    TKYS (Taşınır Kayıt ve Yönetim Sistemi) ile muhasebe arasındaki fark şu şekilde özetlenebilir: - Muhasebe, işletmenin mali dönem sonunda para hareketlerinin kaydedilmesi, sınıflandırılması, özetlenmesi ve incelenmesi ile oluşan bilgi sistemidir. - TKYS, kamu kurumlarının mal yönetimi süreçlerini dijital ortamda takip edebilmesi amacıyla geliştirilen bir sistemdir.

    TKYS'de muhasebe işlem durumu ne zaman onaylanır?

    TKYS'de muhasebe işlem durumu, onaylı taşınır işlem fişlerinin (TİF) HYS'ye (Harcama Yönetim Sistemi) gönderilmesiyle onaylanır. Bir TİF'in muhasebe işlem durumunun onaylanması için: TİF'in TKYS'de onaylanması ve numaralanması gerekir. Onaylı TİF'in HYS'ye gönderilmesi gerekir. Manuel muhasebe işlemi yapılmışsa, HYS'de bekleyen işlemler uyarısı devam edebilir.

    TKYS'de hangi işlemler yapılır?

    TKYS'de (Taşınır Kayıt ve Yönetim Sistemi) yapılan bazı işlemler: Giriş işlemleri. Envanter kayıtları. Sayım işlemleri. Kayıttan düşme. Talep ve karşılama. Düzeltme ve onaylama. Ayrıca, TKYS'de taşınırların bakım bilgileri de takip edilebilir.