Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Tempo BPO, müşteri deneyimi ve bilgi teknolojileri alanlarında hizmet veren bir iş süreçleri dış kaynak firmasıdır 24.
Faaliyet alanları:
- Müşteri Deneyim Merkezi: Çoklu kanallarda müşteri hizmetleri, telesatış, chat gibi alanlarda son kullanıcı ve kurumlarla doğrudan iletişim kurar 24.
- TechOps Center: Firmalara birinci seviye teknik destek hizmetleri, yazılım testleri, siber güvenlik izleme gibi 7x24 hizmetler sunar 24.
- Dijital Dönüşüm Ofisi: KOBİ'lerin dijital dönüşüm desteği ile yurt dışına açılmaları için altyapı ve süreç yönetimi yapar 24.
- CX Studio: Start-up'ların müşteri deneyim yolculuklarını tasarlar, geliştirir ve uygular 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: