Buradasın
Sigorta acentesi çağrı merkezi ne iş yapar?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Sigorta acentesi çağrı merkezi, müşteri ile sigorta şirketi arasındaki ilişkileri düzenleyerek sigorta pazarlama ve satış süreçlerini yönetir 2. Bu merkezin görevleri şunlardır:
- Müşteri taleplerinin karşılanması: Potansiyel müşterilere sigorta ürünlerinin tanıtımı ve satışı 24.
- Müşteri bilgilerinin güncellenmesi: Hesap ve veri güncelleme işlemleri 2.
- Müşteri sorunlarının çözülmesi: Şikayetlerin değerlendirilmesi ve çözüme kavuşturulması 24.
- Yeni satış kanallarının oluşturulması: Firmanın ürün ve hizmetleri için yeni müşteri kaynakları bulunması 2.
Ayrıca, çağrı merkezi müşteri memnuniyetini artırmak için geri bildirimler toplar ve bu geri bildirimler doğrultusunda düzeltici ve iyileştirici faaliyetler uygular 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: