Buradasın
Retention hedefi nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Retention hedefi, bir işletmenin veya organizasyonun mevcut müşterilerini belirli bir süre boyunca elde tutma amacını ifade eder 23.
Bu hedefin temel amacı:
- Maliyet tasarrufu sağlamak: Yeni müşteri kazanmaktan daha ekonomiktir 24.
- Kurum bilgisini korumak: Uzun süreli çalışanlar, kurumun rekabetçi avantajını artıran değerli bilgiler taşır 1.
- Üretkenliği artırmak: Deneyimli çalışanlar, yeni işe alınanlardan daha verimlidir 1.
- Müşteri memnuniyetini ve sadakatini yükseltmek: Memnun müşterilerin, işletmeyi başkalarına tavsiye etme olasılığı daha yüksektir 24.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: