Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Rekreasyonel pazarlama karması, boş zaman ve rekreasyon ürünlerinin pazarlanmasında kullanılan unsurları içerir ve genellikle 7P olarak tanımlanır 12. Bu unsurlar şunlardır:
- Ürün (Product) 12. Rekreasyonel ürünler, somut mallar, hizmetler, kişiler, yerler, organizasyonlar ve fikirleri kapsar 12.
- Fiyat (Price) 12. Rekreasyon ürünlerinin değeri, algılanan yararlar ve fiyat dengesi ile belirlenir 12.
- Dağıtım/Yer (Place) 3. Rekreasyon ürünlerinin sunulduğu yerler, parklar, rekreasyon merkezleri ve alışveriş merkezleri gibi yerleri içerir 3.
- Tutundurma (Promotion) 23. Reklam, kişisel satış ve halkla ilişkiler faaliyetlerini kapsar 3.
- Hedef Kitle (People) 2. Rekreasyon ürünlerinin hedeflediği tüketici grubunu ifade eder 2.
- Fiziksel Kanıt (Physical Evidence) 2. Rekreasyon ürünlerinin fiziksel unsurları ve kanıtları 2.
- Süreç (Process) 2. Rekreasyon hizmetlerinin sunulma süreci 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: