Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Rekreasyonel pazarlama karması, rekreasyonel ürünlerin pazarlanması için kullanılan temel stratejik unsurları içerir ve genellikle 4P olarak adlandırılır 12:
- Ürün (Product): Rekreasyonel hizmetin veya ürünün tasarımı, özellikleri, ambalajı ve markası gibi unsurları kapsar 13.
- Fiyat (Price): Rekreasyonel ürünün tüketicilere sunulan mali bedelini ve fiyatlandırma stratejilerini içerir 13.
- Yer (Place): Ürünün veya hizmetin müşterilere ulaştırıldığı dağıtım kanallarını, yani fiziksel veya sanal mekanları ifade eder 13.
- Promosyon (Promotion): Ürünün veya hizmetin tanıtılması, pazarlanması ve tüketicilere duyurulması sürecini kapsar 13.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: