Buradasın
Reklamın işleyiş aşamaları nelerdir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Reklamın işleyiş aşamaları şunlardır:
- Briefing: Reklam verenin, reklamı yapılacak ürün veya hizmet için bilgi verdiği, markanın ve sürecin değerlendirildiği aşama 1.
- Hedef Belirleme: Reklamı görecek kitleye iletilecek mesajın belirlendiği aşama 12.
- Pazar Araştırması: Pazar davranışını anlama, rakipleri tanıma ve stratejilere tüketici tepkilerini değerlendirme aşaması 1.
- Hedef Kitle: Ürünü veya hizmeti satın alma olasılığı en yüksek olan hedef tüketicilerin belirlendiği aşama 1.
- Medya Seçimi: Hedef kitleye ulaşmak için en uygun medya araçlarının seçildiği aşama 1.
- Bütçenin Belirlenmesi: Reklam bütçesinin belirlendiği aşama 1.
- Reklamın Oluşturulması: Reklamın taslağı olan tasarımın yapılması ve ardından reklamın oluşturulması aşaması 1.
- Performans Ölçümü: Reklamın performansının, müşterilerden gelen tepkiler ve hedeflenen tüm müşterilere ulaşıp ulaşmadığı doğrultusunda değerlendirilmesi 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: