Buradasın
Reklam kampanyası planlama süreci kaç aşamadan oluşur?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
- Durum analizi 15. Tüketici, rekabet ve pazar analizleri yapılır 1.
- Reklam amacının belirlenmesi 1. Kampanyanın neyi başarması gerektiği tanımlanır 4.
- Reklam bütçesinin belirlenmesi 14. Kampanyanın maliyeti ve kaynakların nasıl dağıtılacağı planlanır 1.
- Medya planlamasının yapılması 14. Medya stratejilerinin saptanması ve reklam medyasının seçimi gerçekleştirilir 1.
- Yaratım stratejisi 1. Reklamın tonu, tarzı ve formatı belirlenir 1.
- Reklam kampanyasının diğer tutundurma karma ögeleriyle eşgüdümü 1.
- Reklam etkinliğinin kontrolü 1. Kampanyanın hedeflerine ulaşma derecesi ölçülür 1.
- Uygulama ve yayın 1. Kampanya öğeleri uygulamaya konulur ve seçilen medya kanallarında yayınlanır 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: