Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Reklam stratejisi, bir markanın ürün veya hizmetlerini belirlenen hedef kitleye etkili bir şekilde tanıtmak amacıyla izlediği planlı ve organize edilmiş süreçtir 3.
Reklam stratejisinin temel unsurları:
- Hedef Kitle Belirleme: Reklamın kimlere ulaşacağının netleştirilmesi 4.
- Mesaj İçeriği: Hedef kitlenin ilgisini çekebilecek, etkili bir mesaj tasarımı 4.
- Uygun Kanalların Seçilmesi: Sosyal medya, televizyon, radyo, basın veya dijital platformlar gibi aracıların belirlenmesi 4.
- Bütçe Planlama: Reklam kampanyası için ayrılan kaynakların etkili bir şekilde kullanılması 4.
- Performans Takibi: Reklamın başarısının analiz edilerek gelecek stratejilere yön verilmesi 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: