Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Reklam stratejisi, bir markanın veya ürünün pazarlama çabalarını şekillendiren, hedef kitleye nasıl ulaşılacağını, hangi iletişim kanallarının kullanılacağını, hangi mesajların iletileceğini ve ne zaman bu iletişimin gerçekleştirileceğini belirleyen plandır 12.
Reklam stratejisinin temel amaçları:
- Hedef kitleye ulaşma 12. Belirli demografik, psikografik ve davranışsal özelliklere sahip potansiyel müşterilere odaklanma 12.
- Marka bilinirliğini artırma 12. Markanın veya ürünün daha geniş bir kitle tarafından tanınmasını sağlama 12.
- Satışları artırma 23.
- Müşteri sadakatini güçlendirme 12.
- Uzun vadeli planlama 1. İşletmenin büyüme veya yeni pazarlara giriş gibi planlarını destekleme 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: