Buradasın
Referans ürün nasıl seçilir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Referans ürün seçimi iki ana alanda yapılabilir: e-ticaret ve farmasötik analiz.
E-ticaret için referans ürün seçimi:
- Pazar Araştırması: Trend ürünler ve tüketici talepleri analiz edilmelidir 13. Google Trends, sosyal medya ve Amazon gibi platformlar bu konuda yardımcı olabilir 1.
- Rakip Analizi: Rakiplerin göz ardı ettiği alanlara odaklanarak yenilikçi ürünler seçilmelidir 1.
- Tedarikçi Araştırması: Ürünlerin kolay ulaşılabilir ve sürekli olması önemlidir 1.
- Maliyet ve Kâr Hesaplaması: Üretim ve lojistik giderler dikkate alınarak maliyet ve kâr analizi yapılmalıdır 1.
Farmasötik analiz için referans ürün seçimi:
- Saflık ve Kararlılık: Referans standartların bilinen saflık seviyelerine sahip olması ve zaman içinde bütünlüğünü koruması gerekir 2.
- Karakterizasyon: Kimyasal yapıları ve fiziksel özellikleri hakkında kapsamlı veriler sağlanmalıdır 2.
- İzlenebilirlik: Referans standartların, GLP (İyi Laboratuvar Uygulamaları) ve QA (Kalite Güvencesi) standartlarına uyum sağlamak için izlenebilir olması gerekir 2.
- Kullanılabilirlik: Laboratuvar ortamında tutarlı uygulamayı sağlamak için hazır olmalıdır 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: