Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Outbound satış, işletmelerin potansiyel müşterilere doğrudan ulaşarak ürün veya hizmetlerini tanıtma ve satış yapma sürecini ifade eder 12.
Outbound satışın temel görevleri şunlardır:
- Hedef kitle belirleme: Potansiyel müşterilerin demografik, coğrafi ve psikografik özelliklerini analiz ederek doğru hedef kitleyi tespit etmek 13.
- İletişim kurma: Telefon, e-posta, doğrudan posta gibi kanallar aracılığıyla müşterilerle iletişime geçmek ve ürün/hizmetler hakkında bilgi vermek 12.
- Müşteri kazanımı: Potansiyel müşterileri müşteriye dönüştürerek satış sürecini tamamlamak 13.
- Takip ve geri bildirim: Müşteri geri bildirimlerini değerlendirerek sürekli iyileştirme ve optimizasyon yapmak 13.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: