Buradasın
Ogilvinin reklamcılık ilkeleri nelerdir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
David Ogilvy'nin reklamcılık ilkeleri şunlardır:
- Yaratıcı Deha: Pazarlamacılar, hedef kitlesinin dikkatini çeken ve satış yapan dahice konseptler bulmalıdır 13.
- Araştırma: Reklam metni ve tüm kampanya, ürün hakkında gerçeklere dayanmalı ve kapsamlı araştırma yapılmalıdır 12.
- Gerçek Sonuçlar: Reklamın kalitesi, ürünü satmadaki başarısıyla değerlendirilmeli ve sonuçlar test edilerek gerekli değişiklikler yapılmalıdır 13.
- Profesyonel Disiplin: Reklam yöneticileri, yaratıcı alanda amatör olmamalı ve yeni nesil reklamcıları eğitmek için programlar geliştirmelidir 13.
- "Büyük Fikir": Reklam kampanyaları, hedef kitlede yankı uyandıran ve akılda kalıcı yaratıcı fikirler üzerine kurulmalıdır 23.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: