Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Ödenek Aktarma ve Ödenek Devri süreçleri farklı yöntemlerle gerçekleştirilir:
Ödenek Aktarma:
- Talebin Gelmesi: Birimin ödenek aktarma talebi gelir 12.
- Değerlendirme: Talep, gerekçeleriyle birlikte değerlendirilir 1.
- Onay Süreci: Talep, üst yöneticinin onayına sunulur ve onaylanırsa sistem üzerinden onaylanır 12.
- Sayıştaya Bildirim: Aktarma işlemi, Sayıştaya bildirilir 1.
Ödenek Devri:
- Belirleme: Devredilecek ödenek tutarı, ilgili birim tarafından belirlenir ve Bakan onayına sunulur 4.
- Yazışma: Bakan onayı alındıktan sonra, ilgili birim tarafından ödenek devri için gerekli yazışma yapılır 4.
- Kayıt: Strateji Geliştirme Başkanlığı tarafından ödenek, ertesi yıl bütçe tertibine devirli ödenek olarak kaydedilir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: