Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
NPS (Net Tavsiye Skoru) puanı, sektörel farklılıklara göre değişiklik gösterebilir 12. Genel olarak:
- Pozitif NPS (sıfırdan yüksek), iyi bir değeri ifade eder 4.
- 50 ve üzeri NPS, mükemmel bir değer olarak kabul edilir 4.
NPS puanının yorumlanması şu şekilde yapılabilir:
- 0 - 30 arası: Şirket, genel müşteri memnuniyetini sağlamakta zorlanıyor olabilir 3.
- 30 - 70 arası: Şirket, müşteri memnuniyeti açısından başarılı ancak daha fazla destekçi çekmeye odaklanmalı 3.
- 70 ve üzeri: Yüksek tavsiye oranları ile markanın müşteri sadakatini koruyup genişletmesi ve büyümeye devam etmesi beklenir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: