Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Nöromarketing kitabı, satış ve ikna yeteneklerini geliştirmek için nörobilimdeki son araştırmaları ve pazarlama stratejilerini ele alır 13.
Kitapta yer alan bazı konular:
- Müşteriden tepki almayı garantileyen altı uyarıcı 13.
- İçerik ile mesajın sunumunu paralel hale getiren dört adım 13.
- "Eski beyne" hitap eden altı mesaj yapıtaşı 13.
- Sunumları farklılaştıracak yedi etki artırıcı 13.
Yazarlar Patrick Renvoisé ve Christophe Morin, bu tekniklerle daha etkili pazarlama stratejileri oluşturmayı ve ikna yeteneğini geliştirmeyi hedefler 13.
Kitap, satın alma kararlarının duygularla verildiğini ve bu nedenle eski beyne hitap etmenin önemini vurgular 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: