Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
"Nöromarketing" kitabı, Patrick Renvoise ve Christophe Morin tarafından kaleme alınmış, tüketici davranışlarını anlamak ve pazarlama stratejilerini optimize etmek için sinirbilim tekniklerinin kullanımını anlatmaktadır 13.
Kitapta ele alınan bazı konular şunlardır:
- Beynin karar verme süreçleri: Eski beyin, orta beyin ve yeni beyin olarak adlandırılan üç beyin bölgesinin satış kararlarındaki rolü 2.
- Altı uyarıcı: Müşteriden tepki almayı garantileyen ve eski beyne hitap eden unsurlar 3.
- Dört adım: İçerik ile mesajın sunumunu paralel hale getirme adımları 3.
- Pazarlama stratejileri: Daha etkili pazarlama kampanyaları oluşturmak için nöromarketing araştırmalarının nasıl kullanılabileceği 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: