Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Networking halkaları, bir girişimin doğması ve hayata geçmesi sürecindeki öncelikli paydaşları ifade eder 2. Bu halkalar genellikle üç ana kategoriye ayrılır:
- Birinci Halka: Ortaklar, ekip ve yönetim 2. Bu aşamada, yetkinlik ve kişilik uyumu önemlidir; ortakların birbirlerinin hem işini bilmesi hem de kişisel olarak uyumlu olması gerekir 2.
- İkinci Halka: Hedef kitle, aile, arkadaşlar ve tedarikçiler 2. Girişimcinin, hedef kitlesiyle doğrudan temas kurması ve onlardan geri bildirim alması gerekir 2.
- Üçüncü Halka: Mentorlar, finansal kuruluşlar, yatırımcılar, STK ve özel kuruluşlar, diğer girişimciler ve rakipler 2. Bu aşamada, dışarıdan bir gözle girişimi değerlendirmek ve gerekli finansal desteği sağlamak önemlidir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: