Buradasın
Müşteriyle neden ilgilenilmez?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Müşteriyle ilgilenilmemesinin birkaç nedeni olabilir:
- Şirket Politikaları: Müşteri temsilcisi, yeterli problem çözme yeteneklerine sahip olsa bile, şirket politikaları nedeniyle müşteriye yardımcı olamaz 1.
- Geri Bildirimlerin Dikkate Alınmaması: Müşterilerin şikayet ve bildirimlerine zamanında yanıt verilmemesi, müşterilerin dikkate alınmadıklarını düşünmelerine yol açar 1.
- İnisiyatif Alınmaması: Müşteri temsilcilerinin, her sorun için ayrı bir çözüm üretmemesi ve şablonlar ile cevaplaması, müşterilerin memnuniyetini azaltır 1.
- Çok Fazla Aktarma: Müşterilerin çağrı merkezi bünyesinde bir temsilciden diğerine aktarılması, markanın güvenini zedeler 1.
- Olumsuz İletişim Tarzı: Müşteri temsilcilerinin negatif, kaba veya tartışmacı bir dil kullanması, müşterilerin memnun edici bir deneyim yaşamalarını engeller 12.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: