Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Müdür (mudeir) çeşitli alanlarda farklı görevler üstlenebilir. Genel olarak müdürlerin iş görevleri şunlardır:
- Stratejik Planlama: Şirketin uzun ve kısa vadedeki hedefleriyle uyumlu iş strateji ve planları geliştirmek 12.
- Faaliyetlerin Yürütülmesi: Şirket içi faaliyetlerin kesintisiz ve sorunsuz bir biçimde yürütülmesini sağlamak 12.
- İnsan Kaynakları Yönetimi: İnsan kaynakları, satış, pazarlama ve diğer operasyonları takip etmek ve desteklemek 12.
- Yeni Personel Alımı: Yeni personelin işe alım sürecinin denetimini sağlamak ve gerektiğinde yönetimi gerçekleştirmek 12.
- Raporlama: Yıllık ya da belirli dönemler halinde üst yöneticilere şirket durumu hakkında raporlar sunmak 12.
- Müşteri ve Tedarikçi İlişkileri: Müşteri, tedarikçi ve hizmet sağlayıcılarla olan sözleşmeleri takip etmek ve yönetmek 12.
Müdürlerin görevleri, çalıştıkları kurumun niteliğine ve faaliyet alanına göre değişiklik gösterebilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: