Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Milli Emlak Müdürü olmak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
- Eğitim: Milli Emlak Müdürü olabilmek için en az dört yıllık lisans eğitimi veren hukuk, siyasal bilgiler, iktisat, işletme, iktisadi ve idari bilimler fakültelerinden veya bunlara denkliği Yükseköğretim Kurulu tarafından kabul edilen yurt içindeki veya yurt dışındaki öğretim kurumlarından mezun olmak gereklidir 4.
- Deneyim: Milli Emlak Müdür Yardımcısı, Saymanlık Müdür Yardımcısı, Muhakemat Müdür Yardımcısı, Emlak Müdür Yardımcısı, Maliye Kursu Müdür Yardımcısı ve Personel Müdür Yardımcısı ile Uzman ve Eğitim Uzmanı unvanlarında en az 2 yıl çalışmış olmak gereklidir 5.
- Sınav: Kadro ve ihtiyaç durumuna göre Bakanlıkça uygun görülen zamanlarda yapılan yarışma sınavına katılmak gereklidir 4.
- Diğer Şartlar: 657 sayılı Kanunun 48. maddesinde belirtilen genel şartlara sahip olmak, son başvuru tarihi itibarıyla 35 yaşını doldurmamış olmak ve KPSS'den belirli bir puan almış olmak gereklidir 4.
Atama süreci, genellikle Kamu Personeli Seçme Sınavı (KPSS) sonuçları, mülakat ve diğer değerlendirme yöntemleriyle gerçekleştirilir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: