Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Masraf formu doldurmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Formun Başlıkları: Şirket adı ve unvanı, masraf formu tarihi, masrafı yapan kişinin adı/soyadı, personel/departman, sicil numarası gibi bilgiler yazılır 1.
- Masraf Detayları: Masraf tarihi/masraf tanımı, masraf kalemleri/masraf grubu, harcama yeri, işletme adı, ürün türü, KDV miktarı gibi tüm detaylar yazılır 13.
- Toplam Masraf Tutarı: Yapılan tüm harcamaların toplam tutarı belirtilir 1.
- Fiş ve Fatura Teslimi: Masraf formu ile birlikte verilmesi gereken fişler eklenir ve onaylanır 1.
- Onay Süreci: Masraf formu, masrafı yapan kişi tarafından doldurulur ve yöneticinin onayına gönderilir 13. Onay alamazsa, form yeniden düzenlenerek tekrar onaya sunulur 1.
- Ödeme: Muhasebe onayı alındıktan sonra, masraf formu sahibi masraf ödemesini alabilir 1.
Masraf formları, MS Word, Excel veya PDF düzenleme araçları ile de doldurulabilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: