Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Masraf fişi kesmek için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- ERP sistemine giriş yapın 3.
- Finans ve muhasebe bölümüne gidin 3.
- Masraf ve gelir işlemleri sekmesine tıklayın 3.
- Masraf fişi yeni kayıt ekranına ulaşın 3.
- Gerekli bilgileri girin:
- E-Arşiv: Fişin E-Arşiv'de kayıtlı olmasını istiyorsanız ilgili kutucuğu işaretleyin 3.
- Cari Hesap: Gider bir cari hesapla ilişkiliyse ilgili hesabı seçin 3.
- Ödeme Yöntemi: Nakit, kredi kartı veya banka hesabı seçeneklerinden birini belirleyin 3.
- Belge Türü: Masraf veya harcamanın yapılacağı yeri seçin (örneğin, kira sözleşmesi) 3.
- Vergi Kodu: Masrafa ait vergi numarası gerekiyorsa girin 3.
- Satırlar ekleyin 3.
- Tarih: Masraf veya gelirin yapıldığı tarihi girin 3.
- Açıklama: Harcama türü ile ilgili bilgileri yazın 3.
- Gider Kalemi: İlgili muhasebe kodunu seçin 3.
- Tutar: KDV hariç fiyatı girin 3.
- Ödeme planı ve ödeme emri oluşturun 3.
- Masraf nakit ödeme ile ilişkilendirilmemişse, "Ödeme Planı" ekranından plan yapın ve ardından "Ödeme Emri" verin 3.
Masraf fişi keserken, ödemeyi yapan ve alan kişilerin isimleri ve imzaları gibi bilgilerin de fişte yer alması gerektiğini unutmamak gerekir 2.
Ayrıca, masraf fişlerinin muhasebe kaydına doğru bir şekilde işlenebilmesi için e-defter kullanıcısı olunması gerekmektedir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: