Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Marka stok, e-ticaret firmalarında stok yönetimi süreçlerini yürütür 245. Bu süreçler şunları içerir:
- Stok takibi ve kontrolü 245. Stokların periyodik olarak kontrol edilmesi, eksik veya fazla ürünlerin tespit edilmesi ve gerekli tedarik veya satış stratejilerinin belirlenmesi 245.
- Stok alt limitlerinin belirlenmesi 4. Çok satılan ürünler için stok alt limitlerini yüksek tutarak stokların daha hızlı güncellenmesi, az satılan ürünler için ise limitlerin düşük tutularak depoda yer açılmasının sağlanması 4.
- Stok devir hızının analizi 4. Hangi ürünlerde stokların daha hızlı tükendiğinin ve hangilerinde daha uzun sürdüğünün belirlenmesi, buna göre tedarik planlarının yapılması 4.
- Sezonluk ve hediyelik ürünlerin belirlenmesi 4. Bu tür ürünlerin stok yönetimi için özel stratejiler geliştirilmesi 4.
- Tedarikçi ilişkilerinin yönetimi 25. Ürünlerin zamanında temin edilmesi için birden fazla tedarikçi ile iyi ilişkiler kurulması ve olası aksaklıklara karşı alternatif tedarikçilerin belirlenmesi 25.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: