Buradasın
Marka isimlendirme stratejileri nelerdir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Marka isimlendirme stratejileri şunlardır:
- Anlamlı ve temsili isimler: Marka adı, davranışları veya ürünün neyi temsil ettiğini yansıtmalıdır 2.
- Yaratıcılık: Eşsiz ve yaratıcı isimler, markayı rakiplerden ayırabilir 2.
- Basitlik ve kolaylık: Marka ismi, kolayca telaffuz edilmeli ve yazılmalıdır 12.
- Hedef kitleye uygunluk: Marka, hedef kitlenin dili ve ilgi alanları göz önünde bulundurularak seçilmelidir 2.
- Uzun vadeli tutarlılık: Marka ismi, moda trendlerine göre değişmemeli, gelecekte de anlamlı olmalıdır 2.
Marka isimlendirme sürecinde ayrıca şu adımlar izlenebilir:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: