Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Marka danışmanları, markaların iletişim stratejisi belirlemesine ve bu alanda ilerlemesine yardımcı olur 2.
Marka danışmanlarının bazı görevleri:
- Marka stratejisi ve hedef kitle analizi 13. Marka hedef kitlesinin oluşturulması, çeşitlendirilmesi ve yönetilmesi 3.
- Marka kimliği oluşumu 3. Kurumsal kimlik çalışması yaparak marka kimliğinin tasarlanması 3.
- Dijital pazarlama ve marka yönetimi 3. Markanın tüm iletişim kanallarında doğru mesajların verilmesini sağlamak 3.
- Rakip analizleri 14. Markanın rakiplerini analiz ederek rekabet stratejileri oluşturmak 14.
- Kampanya yönetimi 1. Markanın kampanyalarını yönetmek ve stratejiler geliştirmek 1.
- Marka değeri ve itibar yönetimi 1. Markanın imajını ve itibarını güçlendirici stratejiler geliştirmek 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: