Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Luca'da personel eklemek için "Personel Kartı Girişi" bölümünden işlem yapılır 5. Personel bilgileri, "Personel İşlemleri Menüsü" altında yer alan bu bölüme girilerek kaydedilir 5.
Personel ekleme adımları:
- İşyeri kartı oluşturulması: Personelin ait olduğu işyeri için işyeri kartı oluşturulmalıdır 5.
- Personel bilgilerinin girişi: "Personel İşlemleri Menüsü"nden "Personel Kartı Girişi" bölümüne girilerek personelin bilgileri kaydedilir 5.
- Dikkat edilmesi gerekenler: Personelin işe giriş/çıkış tarihi cari yıl olmalıdır 5. Çıkış tarihi, bordro düzenlendikten sonra girilirse, Luca bordroyu siler 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: