Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
LUCA'da personel eklemek için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- İşyeri Kartı Oluşturma: Öncelikle, işletmenin farklı işyerleri için yeni işyeri kartları açılmalıdır 1.
- Personel Kartı Girişi: "Personel İşlemleri" menüsünden "Personel Kartı Girişi" bölümüne girilir 12.
- Bilgilerin Girilmesi: Personelin adı, soyadı, T.C. kimlik numarası, doğum tarihi gibi bilgiler girilir 2. İşe giriş tarihi mutlaka cari yıl olmalıdır 1.
- Kontrol ve Güncelleme: Personelin bilgilerini yanlış bir işyerine veya departmana yazdıysanız, bu düzeltmeyi "Personel Listesi" bölümünden yapabilirsiniz 1.
Ayrıca, dışarıdan Excel formatında personel listesi yüklemek için "Personel Excel Aktarma" alanı da kullanılabilir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: