Buradasın
Liderlik halkla ilişkiler ve Reklamcılık ne iş yapar?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Liderlik, Halkla İlişkiler (PR) ve Reklamcılık farklı işlevlere sahip olsa da, birlikte çalışarak markaların başarısına katkıda bulunurlar.
Halkla İlişkiler (PR), bir kurumun veya markanın imajını ve itibarını yönetir 14. Temel işlevleri şunlardır:
- İmaj Yönetimi: Pozitif bir imaj oluşturur ve kriz yönetimi ile olası olumsuzlukları minimize eder 1.
- Medya İlişkileri: Basın bültenleri, medya ilişkileri ve sosyal medya paylaşımları yoluyla hedef kitleyle iletişim kurar 14.
- Stratejik İletişim Planlaması: Kurumun değerlerini ve hedeflerini yansıtan iletişim stratejileri geliştirir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: