KBS (Kamu Personel Harcamaları Yönetim Sistemi) üzerinden maaş iadesi yapmak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir: 1. Harcama Birimi Tarafından İade İşlemi: Harcama birimi tarafından hatalı olarak gönderildiği bildirilen ek ders ücretlerine ilişkin Ek Ders Bordrosu ve ödeme emri belgesi, muhasebe biriminde muhasebeleştirilmez ve 505 yetki seviyesine sahip personel (Müdür veya vekili) tarafından "İADE ET" butonuna basılarak KBS - Ek Ders Modülü'nün harcama birimlerinin kullanımına açılır. 2. Muhasebe Birimi Kontrolü: İade edilen belgeler, muhasebe biriminde kontrol edilir ve gerekli düzeltmeler yapılır. 3. İşlemin Tamamlanması: Düzeltmeler yapıldıktan sonra, ilgili fiş çağrılarak "MAAŞ DÜZELT" butonuna basılır ve işlem numarası güncellenir.