Buradasın
İşNet e-fatura nasıl kullanılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İşNet e-Fatura'nın nasıl kullanılacağına dair bazı adımlar:
- Online Başvuru: İşNet'in e-dönüşüm hizmetlerinden yararlanabilmek için online başvuru yapılır 3.
- Gerekli Belgelerin Sunulması: Başvuru sonrasında imza sirküleri, kimlik fotokopisi, vekaletname, ticaret sicil gazetesi, vergi levhası ve faaliyet belgesi gibi belgeler İşNet'e iletilir 3.
- Mali Mühür veya E-İmza Temini: Şahıs firmaları e-imza, tüzel firmalar ise mali mühür temin eder 2.
- Gelir İdaresi Başkanlığı'na Başvuru: e-Fatura mükellefi olmak için Gelir İdaresi Başkanlığı'na başvuru yapılır 2.
- Sözleşme Doldurma: İşNet e-Fatura/e-Arşiv Fatura hizmeti için edonusum.isnet.net.tr adresi üzerinden sözleşme doldurulur 2.
- Aktivasyon: Sözleşmenin son adımında mali mühür veya e-imza ile imzalama işlemi gerçekleştirilir ve hizmet aktivasyonu tamamlanır 2.
- NetteFatura'ya Giriş: Aktivasyon sonrası iletilen giriş bilgileri ile nettefatura.isnet.net.tr adresine girilerek e-belge oluşturulmaya başlanır 2.
İşNet e-Fatura kullanımı hakkında daha fazla bilgi için 0850 290 0 290 numaralı müşteri hizmetleri hattı veya [email protected] e-posta adresi üzerinden destek alınabilir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: