Buradasın
İşnet e-fatura nasıl kullanılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İşNet e-Fatura kullanmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Online Başvuru: İşNet'in web sitesi üzerinden online başvuru yapılmalıdır 14. Başvuru formunda firma ve aktivasyon bilgileri girilmelidir 1.
- Gerekli Belgeler: İmza sirküleri, kimlik fotokopisi, vekaletname, ticaret sicil gazetesi, vergi levhası ve son üç aya ait faaliyet belgesi gibi belgeler sunulmalıdır 14.
- Entegrasyon: İşNet, ön muhasebe uygulamaları ile entegre çalışarak faturalama süreçlerini elektronik ortama taşır 1. Bu entegrasyon için İşNet'in NetteFatura sistemi kullanılabilir 4.
- Fatura Gönderme: GİB üzerinden dijital ortamda hazırlanan e-faturalar, alıcıya gönderilir 14.
Avantajlar: e-Fatura kullanımı, kağıt, baskı, kargo ve arşivleme giderlerinden tasarruf sağlar, fatura gönderme ve alma süreçlerini dijitalleştirerek maliyet avantajı sunar 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: