Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İdari danışmanlar, kuruluşların verimliliğini artırmak için çeşitli görevler üstlenir:
- Politika ve prosedür geliştirme: İşletmelerin insan kaynakları, muhasebe, risk yönetimi ve devlet düzenlemelerine uyumla ilgili yeni politika ve prosedürler geliştirmelerine yardımcı olur 1.
- Süreç analizi: Mevcut süreçleri ve prosedürleri gözden geçirerek verimsizlikleri belirler 1.
- Ofis yönetimi: Toplantı düzenleme, kayıt tutma, telefon aramalarına cevap verme ve postaları işleme gibi ofis faaliyetlerini koordine eder 12.
- Çalışma ortamı iyileştirme: Aydınlatma, sıcaklık, havalandırma, gürültü seviyesi ve ergonomi gibi koşulları iyileştirerek çalışanların moralini ve üretkenliğini artırmaya çalışır 1.
- Kültürel gelişim: Organizasyon kültürünü ve moralini geliştirmek için yönetici liderlikle birlikte çalışır 1.
- Danışmanlık: Müşterilere telefon görüşmeleri yapar ve genel ofis görevlerini tamamlar 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: