• Buradasın

    Hepsiburada iade inceleme süresi geçerse ne olur?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Hepsiburada'da iade inceleme süresi 14 günü geçerse, ürün iade işlemi gerçekleştirilemez ve iade talebi reddedilir 12.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Hepsiburada iade edilmeyen ürün ne olur?

    Hepsiburada'da iade edilmeyen ürünler, satıcıya geri gönderilir ve tüketici, ürünü teslim almış sayılır.

    İade süresi kaç gün para iadesi?

    İade süresi ve para iadesi farklı durumlara göre değişiklik gösterebilir: 1. Banka Transferi İadeleri: Banka transferinin tekrar hesabınıza yansıması genellikle 0-3 iş günü sürer. 2. Kredi veya Banka Kartı İadeleri: Bu tür ödemelerde iade, genellikle 10 iş günü kadar sürebilir çünkü hem satıcının hem de kartınızın bağlı olduğu bankanın işlemi onaylaması gerekir. 3. Mesafeli Sözleşmelerde İade: Tüketiciler, ürünü teslim aldıktan sonra 14 gün içinde hiçbir sebep göstermeden ve cezai şart ödemeden cayma hakkını kullanarak iade yapabilirler.

    7 günlük iade süresi geçerse ne olur?

    7 günlük iade süresi geçtikten sonra iade talebinde bulunulması durumunda satıcı iade talebini reddedebilir. 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun'a göre, tüketiciler teslim tarihinden itibaren 14 gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin malı iade edebilir. Ancak, mağazadan görerek satın alınan ürünlerin iadesi için cayma hakkı kullanılamaz ve bu konuda yasal bir düzenleme bulunmamaktadır.

    Satın alınan ürün 7 gün içinde iade edilmezse ne olur?

    Satın alınan ürünün 7 gün içinde iade edilmemesi durumunda, tüketici bazı haklarını kaybedebilir ve iade işlemi gerçekleştirilemez. 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun'a göre, mağazadan görerek alınan ürünlerin iadesi tamamen mağazanın inisiyatifine bağlıdır.

    Hepsiburada ürün inceleme kaç gün sürer?

    Hepsiburada'da ürün inceleme süresi, iade talebi oluşturulduktan sonra 14 gündür.

    Hepsiburada iade kabul etmiyor ne yapmalıyım?

    Hepsiburada'da iade kabul edilmemesi durumunda aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz: 1. Müşteri Hizmetleri ile İletişime Geçin: Hepsiburada Müşteri Hizmetleri'ne 0850 252 40 00 numaralı telefondan veya bilgi@hepsiburada.com adresinden mail göndererek başvurabilirsiniz. 2. İade Talep Formu Doldurun: Hesabınızdan "Siparişlerim" bölümüne girip "Kolay İade" seçeneğine tıklayarak iade talep formunu doldurmanız gerekmektedir. 3. Ürünleri İade Edin: İade etmek istediğiniz ürünleri tüm aparatlarıyla birlikte paketleyip, kargo gönderi koduyla birlikte teslim etmeniz gerekmektedir. İade işlemlerinin 14 gün içinde tamamlanması gerekmektedir, bu süreyi aşan iadeler kabul edilmez.