Buradasın
Google Ads'de en yüksek teklif ne olmalı?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google Ads'de en yüksek teklif, hedeflerinize ve kampanya türünüze bağlı olarak değişir. İşte bazı yaygın teklif stratejileri:
- Manuel TBM (Tıklama Başına Maliyet): Bu stratejide, her anahtar kelimenin TBM'sini kendiniz belirleyebilirsiniz 12.
- Hedef EBM (Edinme Başına Maliyet): Bu strateji, belirlediğiniz EBM hedefine göre mümkün olduğunca çok dönüşüm elde etmeyi amaçlar 13.
- Hedef ROAS (Reklam Harcamalarından Elde Edilen Gelir): Bu strateji, reklam harcamalarınızdan elde etmek istediğiniz gelir hedefine göre dönüşüm değerini en üst düzeye çıkarır 13.
- Tıklamaları En Üst Düzeye Çıkar: Bu strateji, günlük bütçeniz ölçüsünde olabildiğince çok tıklama almak için teklifleri otomatik olarak belirler 12.
Teklif stratejilerini seçerken, yeterli veri toplamak ve stratejiyi uygulamadan önce en az 15 gün ve 20 dönüşüm sağlamak önemlidir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: