Buradasın
Google Ads'de en yüksek teklif ne olmalı?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google Ads'de en yüksek teklifin ne olması gerektiği, kampanya türü, anahtar kelimelerin maliyeti ve başarısı gibi faktörlere bağlıdır 1.
Bazı teklif stratejileri ve dikkat edilmesi gerekenler:
- Tıklamaları En Üst Düzeye Çıkarma: Bu strateji, belirlenen bütçe dahilinde olabildiğince çok tıklama almak için teklifleri otomatik olarak ayarlar 124.
- Hedef ROAS: Bu strateji, reklam harcamalarından elde edilen geliri maksimize etmeyi hedefler 235.
- Manuel Tıklama Başına Maliyet (TBM): Bu strateji, reklam grubu veya anahtar kelime düzeyinde teklif verme imkanı tanır 14.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: