Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google Ads otomatik teklif, reklamverenlerin kampanya hedeflerine göre tekliflerin optimize edilmesi için makine öğrenimi kullanan stratejilerdir 25.
Bazı otomatik teklif stratejileri:
- Tıklamaları artırma 12. Bütçeniz dahilinde olabildiğince çok tıklama elde etmeyi sağlar 12.
- Hedef EBM (edinim başı maliyet) 12. Belirlenen maliyet hedefine göre mümkün olduğunca yüksek dönüşüm elde etmeyi hedefler 12.
- Hedef ROAS (reklam harcamasından elde edilen gelir) 12. Mümkün olduğunca fazla dönüşüm değeri elde etmeyi hedefler 12.
- Dönüşüm sayısını en üst düzeye çıkarma 25. Bütçenin tamamını harcayarak en fazla dönüşümü elde etmeyi sağlar 25.
- Dönüşüm değerini en üst düzeye çıkarma 25. Kampanyanın toplam dönüşüm değerini, belirlenen bütçe dahilinde en üst düzeye çıkarmayı hedefler 25.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: