Google Ads otomatik teklif, reklamverenlerin teklifleri performans hedeflerine göre otomatik olarak belirlemelerine yardımcı olan bir yapay zeka tabanlı teklif ayarlama stratejisidir 13.
Bu strateji, geçmiş verileri analiz ederek reklamların en iyi nasıl optimize edilebileceğini belirler ve manuel teklif vermekten zaman kazandırır 12.
Bazı otomatik teklif stratejileri şunlardır:
- Tıklamaları En Üst Düzeye Çıkarma: Web sitesine gelen ziyaretçi sayısını artırmayı hedefler 12.
- Hedef Gösterim Payı: Reklamın arama sonuçlarının ilk sayfasında veya ilk sırada görünürlüğünü artırır 12.
- Hedef EBM (Edinim Başı Maliyet): Belirlenen maliyet hedefine göre mümkün olduğunca yüksek dönüşüm sağlar 12.
- Hedef ROAS (Reklam Harcamasından Elde Edilen Gelir): Teklifleri, belirlenen bütçe dahilinde dönüşüm değerini artıracak şekilde ayarlar 12.
- Dönüşüm Sayısını En Üst Düzeye Çıkarma: Bütçenin tamamını harcayarak en fazla dönüşümü elde etmeyi sağlar 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: