Buradasın
Fiyatlandırma stratejileri nelerdir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Bazı fiyatlandırma stratejileri:
- Kaymağın fiyatlandırılması (price skimming) 13. Yeni ürünler için yüksek fiyat belirlenir, zaman içinde fiyat düşer 13.
- Penetrasyon fiyatlandırması 13. Pazar payını hızlıca artırmak için düşük fiyatlar belirlenir 13.
- Rekabetçi fiyatlandırma 12. Ürün veya hizmetler, piyasa fiyatına göre fiyatlandırılır 12.
- Premium fiyatlandırma 14. Değer, kalite veya lüks hissi yaratmak için yüksek fiyat belirlenir 14.
- Psikolojik fiyatlandırma 13. Müşterilerin duygularına hitap ederek daha düşük fiyat algısı oluşturulur 13.
- Biçimlendirme fiyatlandırması 2. Ürün maliyeti üzerine belirli bir yüzde eklenerek fiyat belirlenir 2.
- Çoklu fiyatlandırma stratejisi 2. Belirli ürün paketleri oluşturarak daha fazla satış hedeflenir 2.
- İndirimli fiyatlandırma stratejisi 2. Ürüne indirim uygulanarak satış kolaylaştırılır 2.
- Dinamik fiyatlandırma 4. Talep dalgalanmalarına göre fiyatlar anlık olarak revize edilir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: